17 Mayıs 2014 Cumartesi

Manisa Soma Maden Faciası, UNUTMA!


Öncelikle bu ne bir haber, ne bir bilgi, ne bir eleştiri yazısıdır. İleride blog arşivine baktığımda bu acı olayı ve günlerdir yaşadığım üzüntümü hatırlamak için yazıyorum. Unutmamak için yazıyorum… Yıllar sonra bir gün birisi bu yazıya denk gelip göz gezdirirse, bu acı olayı tekrar hatırlayıp bu dünyanın ne kadar acımasız olduğunu, ölümün ne kadar yakınımızda olduğunu hatırlasın diye yazıyorum.

Tam 301 can verdi o kara günde bu millet. 301 vatan evladını toprağa gömdü, kara madenden çıkartıp. Ateş bu sefer tüm milletimizin kalbine düşse de, bu olaylar unutulacak ve ateş yine düştüğü yeri yakacak. Söyleyecek çok fazla bir şey bulamıyorum. Bir seslenişimde yok. Ama bildiğim bir şey var. Aşağıdaki resimdeki gibi o ocakların ışığı artık söndü!



Millet olarak bu acı olaydan bana göre sınavı geçtik. Devlet üzerine düşenleri yaptı, siyasiler üzerine düşenleri yaptı, vakıflar üzerine düşenleri yaptı, medya üzerine düşeni yaptı, bankalar yaptı, camiler yaptı, operatörler yaptı, sosyal medya yaptı. Manisa Soma Madeninde yaşanılan faciayı çok yakından takip ettim ve bana göre herkes elinden geleni yaptı. Türk milleti olarak bu acı olaydan millet olarak verdiğimiz sınavı bana göre geçtik. Şimdi geri kalan aileler, yaralılar ve gidenler var…

Bu olayda istismar olup olmadığının araştırılması var. Eğer varsa sonuçlarının en ağır şekilde verileceğine inancım tam. 

Herkesin bir şeyler yapmaya çalıştığını görüyorum ve DUA etmenin de elden gelen şeylerin en büyüklerinden biri olduğunu unutmamak gerektiğini vurguluyorum.

Allah Soma Maden’inde Kaybettiğimiz İnsanlarımızın Günahlarını Affetsin.
Allah Soma Maden’inde Kaybettiğimiz İnsanlarımıza DUA edenlerin Dualarını Kabul Etsin.
Allah Soma Maden’inde Kaybettiğimiz İnsanlarımızın Mekanını Cennet Eylesin.
Allah Soma Maden’inde Kaybettiğimiz İnsanlarımızın Geride Bıraktıkları Ailelere Sabır Versin… 

UNUTMA!

Tarih: 13 Mayıs 2014
Saat: 15:10
Olay: Soma Kömür Madeninde Patlama
Ölü Saysı: 301

Ölen Tüm İnsanlarımızın Ruhları için EL FATİHA...



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder