15 Aralık 2014 Pazartesi

Altay Bilgin Blogger 1 Yaşında ve 100. Yazısı!

Merhaba. Çok uzatmayacağım. Burayı açarken kafamda bazı sorular vardı; blogun çok vaktimi alacağı, yazılarımın istediğim kitlelere ulaşamayacağı, beklide kişisel bir blogun gereksiz olduğu yönünde.

Bugün AltayBilgin.Blogspot.com.tr adresini açalı tam 1 yıl olmuş. Daha dün gibi aklımda bu içeriği girmem. Gerçekten zaman hızlı geçiyor. Geçen 1 yıl içerisinde okurlarıma tam 100 tane içerik sunmuşum. Ve şuan bunu rahatlıkla diyebiliyorum ki; iyi ki burayı açmışım. Blog açmak isteyip benim gibi kafasında soru işaretleri olan arkadaşlara kesinlikle tavsiye ediyorum.

Kişisel blog belirli bir süre sonra insanın günlüğü gibi oluyor. Yazmayınca kendinizi rahatsız hissediyorsunuz. Bazen ilgilendiğiniz alanlarla ilgili şeyleri, bazen çok daha iç dünyanızda olup biten şeyleri, bazen de aslında hiç ilginiz olmayan şeyleri yazıyorsunuz. Ve bu yazma eylemi belirli bir süre sonra alışkanlık haline geliyor. İnsan daha çok yazmak istiyor. Bana göre kişisel blog tutmak insana iyi gelen bir şey. Bir nevi içini dökmek, öğrendikleri paylaşmak gibi! Nasıl bir çocuk yeni bir şey gördüğünde veya öğrendiğinde koşarak gelir annesine babasına durumu anlatır; işte aynen öyle! Kişisel blogu olan yazarda yeni bir şey öğrendiğinde veya olaylar hakkında yorumları olduğunda koşar bloguna yazar ve onu takipçileri ile paylaşır.

Bu yazıyı neden yazdım, çünkü zamanımda çok çekincilerim vardı acaba blog açmalı mıyım, yapabilir miyim gibi. İşte bu tarz çekinceleri olan kişilerin karar vermesini kolaylaştırırım belki diye düşündüm. Kesinlikle açın, aradan 1 yıl geçtikten sonra şimdi neden kesinlikle dediğimi sizde anlayacaksınız.

Nice yaşlara AltayBilgin.Blogspot.com.tr / Beni Okumaya Devam Edin!

O zaman Bunu Kutlayalım!

Eeee Hadi!

PARTY HARD!



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder