3 Aralık 2014 Çarşamba

Erkekler Sevgilinize Dikkat!

Ah bu gönül işleri diyerek başlamak istiyorum. Söz dinlemez ki, her şeye konar. İyi mi, kötü mü, güzel mi, çirkin mi… Bir sözüne, bir bakışına hayran olup içimizde bir kıpırtı olur ve havasına kapılıp gideriz. Sonu mutlu biter veya bitmez. Nasip, kısmet bu işler…

Okuduğum bir haber, bu konuda karşılaşılacak en kötü durum belki de. Bu nedenle sizlerle paylaşmak istedim. Eskilerin dediği gibi "sarımsağı gelin etmişler, kokusu 40 gün sonra çıkmış!" sözünü de eklemek istiyorum.

Gelelim haberimize; İngiltere ordusunda uçak mühendisi olan Owen Morris 8 yıl boyunca Brooke Magnanti isimli bir adli tıp öğrencisiyle sevgilidir ve sonunda evlilik teklifine karar verir. Ama bu kararı verdiği zaman okuduğu bir haber ile hayatının şokunu yaşar. Meğerse 8 yıllık sevgilisi bir telekız ve yaşadıklarını da "Belle de Jour" takma adıyla blogunda paylaşır. Daha sonra çok satanlar listesine giren kitaplar yazan "isimsiz telekız" kimliği ortaya çıkar.

Owen Morris kız arkadaşının adını Sunday Times köşe yazarı olan India Knight'ın yazısında görünce inanamaz ve bir isim benzerliği diye düşünür. Daha sonra da acı gerçekleri öğrenir. Kız arkadaşı yaşadıklarını blogunda paylaşan Londra'nın pahalı fahişelerinden birisidir. O gün Morris'in hayatında kötü olayların, kız arkadaşı Magnanti için de şöhret ve zenginliğin başladığı gündür.

Eski sevgilisine tazminat davası açan Owen Morris, "Hayatını yazdığı kitapta adımdan The Boy adıyla söz ediyor. Kimsenin yüzüne bakamıyorum. Müşterileriyle buluşurken bana, 'Faili meçhul geldi, adli tıp raporu hazırlamam lazım' demesini unutamıyorum. Seks blogunu yaparken de bana adli tıpla ilgili bilimsel makale yazıyorum yalanını söyledi" diyor.

Brooke Manganti, Nörotoksikoloji ve Kanser Epidemiyolojisi konusunda uzman bir doktordur ve 6 yıl önce saati 750 liraya Londra'da bir telekız ajansına bağlı olarak çalışmaya başlar. "Gündüz Güzeli" ismiyle yazdığı blogunda ve kitabında da telekızlığın tüm sırlarını ortaya döker. Magnanti, Londra'ya ilk taşındığı zaman bilgisayar programcılığı ile ilgili bir iş bulur ama telekızlığı daha eğlenceli görür. Eline nakit para geçtiğinden ve tezi için bol bol vakti kaldığından bunu tercih ettiğini de söylüyor.

Magnanti "tezimi tamamlayıncaya kadar bu işi yaptım. Para için seks yapmaktan değil, bunu yazmaktan dolayı zaman zaman kendimi kötü hissettim" diyor. 2003 ve 2004 yılları arasında 14 ay süren fahişelik deneyimini bu şekilde açıklıyor. Owen Morris'in yaşadıkları ise yıllar sonra gündeme geliyor ve şimdilerle de yaşadıkları bir TV dizisi oluyor.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder