1 Ocak 2014 Çarşamba

59 Saniye Nedir? Nasıl Kullanılır? Ne İşe Yarar?

Merhaba değerli okurlarım. Öncelikle hepinizin yeni senesini kutlarım. Sırf 2014 size bunları bunları getirsin diye bir içerik yazmak istemedim. Ama gerçekten umudum 2014 senesinin vatanımız, milletimiz ve insanlarımız için güzel bir sene olmasından yanadır. Bugün sizlere web içerisinde gezinirken yeni gördüğüm ve cidden beğendiğim bir projeden bahsedeceğim. Projenin adı 59 saniye! Hemen site hakkındaki düşüncelerimi sizlere aktarayım ve 59Saniye'nin tanıtımını yapayım.


59 Saniye Nedir?


59 saniye klasik bir video sitesi gibi görüne bilir. Sitenin sloganı ise; "1 dakika çok uzun". Slogandan da anlaşılacağı gibi bu sitedeki tüm videolar 59 saniye! Bu açıdan kullanıcılar dilediği videonun en güzel yerlerini kırpabiliyorlar ve 59 saniyelik bölümünü kendi profillerinde paylaşabiliyorlar.

59 Saniye Nasıl Kullanılır?


İlk olarak 59saniye.com sitesine girerek basit bir üyelik işlemi yapıyorsunuz. Dilerseniz google+, facebook ve twitter gibi sosyal ağlarınızdan direk 59 saniyeye bağlanabilirsiniz. Dilerseniz de mail adresiniz ile kayıt olabilirsiniz. Mail aktivasyonunuzu tamamladıktan sonra 59 saniye video sitesi içerisinde profilinizi oluşturuyorsunuz. Profilinize resim ve bir kaç sosyal ağ tanımlayabiliyorsunuz. Örnek olarak benim 59 saniye profilimi inceleyebilirsiniz.


59 Saniye Ne İşe Yarar?


Ben bu projeyi çok beğendim. Zaten kişisel blogumun nedir, ne işe yarar, nasıl kullanılır kategorisi içerisinde sadece web de beğendiğim projeleri sizlere tanıtıyorum. Benim bu projede en sevdiğim özellik ise ZAMAN! Örnek olarak youtube, vimeo gibi sitelerde arama yapıp çıkan videoları izlerken gerçekten çok zaman kaybediyorum. Ancak bu sitede biliyorum ki; tüm videolar 59 saniye. Örneğin borsa ile ilgili videolar izlemek istiyorum. 59 saniye içerisinden 10 beğendiğim video izlesem 590 saniye. Yani 10 dakika! Ayrıca site içerisinde videoları rahatlıkla sosyal ağlarınızda paylaşabiliyor, yorum yapabiliyor ve siteden arkadaş ekleyebiliyorsunuz.

Yazımı 59 saniyeden bir video ile sonlandırıyorum, umarım sizinde sevdiğiniz bir site olmuştur.

Bu video Adobe Flash Player'ın son sürümünü gerektirmektedir.

Adobe Flash Player'ın son sürümünü indirin.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder