28 Haziran 2014 Cumartesi

3 Yaşında ve Yürüyebildiği için MUTLU! Peki sen neden Mutsuzsun?

Merhaba. Birkaç gün önce internette gezinirken bir fotoğraf buldum, çok etkilendim. Bu fotoğraf bana uzun uzadıya hayatı sorgulattı. Bir tek kare beni mutsuzluklarımdan kurtardı ve hayata yeniden bakamam neden oldu. Beni bu kadar düşündüren bu fotoğrafı özel bir başlık altında blog sitemin kişisel gelişim kategorisinde paylaşmak istedim.

İşte O Fotoğraf!



Yukarıdaki kardeşimiz henüz 3 yaşında. Suratında çok uzun zamandır kimsenin suratında görmediğim bir mutluluk var! Bu mutluluğun nedeni ise “Yürüyebilmek

Evet hepimizin yapabildiği, ancak hayatımızdaki önemini çoğu zaman unuttuğumuz bir eylem yürümek. İşte bu genç kardeşimiz 3 yaşındayken bacakları olmamanın ne demek olduğunu tatmış ve kendisine takılan bu protezler vasıtasıyla yürümenin sevincini yaşamış. İşte tam da bu noktayı oturup düşünmeli insan. Hem de saatlerce, günlerce düşünmeli! 

Mutsuz olmak için sayısız nedeni kendi kendimize kabul ettiren bizim beynimiz. İnsan mutlu olmak içinde sayısız neden bulmalı ve kendini sürekli olarak pozitif tutmalı. Ve en önemlisi bize bahşettiği her şey için Allah’a şükretmeliyiz.

Konuyu çok fazla uzatmak istemiyorum. Ancak bu konuyu okuyanların kısa bir süreliğine anlattıklarımı düşünmesini ve sahip olduklarını düşünüp MUTLU olmasını. Sürekli sahip olmadıklarımızı düşünmek yerine, birazda elimizde olanları düşünmek herkese iyi gelecektir.

Saygılar…

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder