26 Şubat 2014 Çarşamba

En İyi Kişisel Gelişim Filmleri

Kişisel gelişim şüphesiz insan hayatında çok önemli. Hayat içerisinde yaşadığımız olumsuzluklardan kurtulmak, zamana göre bir yol çizmek için her kişinin kişisel gelişimini tamamlaması gerektiğini düşünüyorum. Tabi kişisel gelişim için birçok kitap, seminer ve kurs bulunmaktadır. Vakit oldukça bunlara katılan kişiler, mevcut yayınları okuyarak kısa sürede kişisel gelişimlerine katkı sağlayabilirler. Buna ek olarak mutsuz olduğumuz veya başarısız olduğumuzu düşündüğümüz anlarda kişisel gelişim filmleri izlemek bizlere iyi gelecektir. En azından ben böyle durumlarda anlattığımı yapmaktayım.

Ben daha çok kişisel gelişim, kişisel başarı gibi konuları işleyen filmleri tanıtmak istedim sizlere. Sözü uzatmadan sizler için seçtiğim en iyi 3 adet kişisel gelişim filminin listesini ve fragmanlarını yazıma ekliyorum! 

İlk 3’deki Kişisel Gelişim Filmleri ve Fragmanları 


1. Umudunu Kaybetme 


2007 Amerika yapımı olan bu film; gerçekten de bana göre kişisel gelişim filmleri arasında 1. Sırada. Kaç kere izlediğimi ben bile hatırlamıyorum. Filmde Will Smith ve oğlunun başından geçen talihsiz olaylar ve buna rağmen bir babanın bitmek bilmeyen umudu anlatılmaktadır. Umudunu Kaybetme filminin fragmanı aşağıdadır.



2. Limitsiz 


2011 Amerika yapımı olan bu film; biraz gerçek dışı olsa da insan beyninin ve gücünün yapabileceklerini konu etmekte. Okurlarım arasında izlemeyenler olduğunu düşündüğüm için çok fazla filmden bahsetmek istemem ancak; para kazanma, hırs, başarı gibi konuların hepsi bu filmin içerisinde mevcut. İzlenmediyse kesinlikle izlenmesi gereken bir filmdir. Limitsiz filminin fragmanı aşağıdadır.



3. Borsaya Saldırı 


2012 Kanada yapımı olan bu film; ekonomik kriz nedeniyle her şeyini kaybeden bir adamın hayatı kendi elleriyle tekrardan düzeltmek için çıktığı yolu anlatmaktadır. Aksiyon kategorisi altında heyecanın hiç bitmediği bu filmi izlemediyseniz kesinlikle tavsiye ederim. Borsaya saldırı filminin fragmanı aşağıdadır.

Kişisel Gelişim, Başarı ve Para Kazanma gibi konuların işlendiği daha birçok film bulunmaktadır. Bu filmlerin tüm listesini borsanasiloynanir1.com da yayınladığımız kişisel başarı (gelişim) ve para kazanma konulu filmler başlığı altında okurlarımıza sunmuştuk dilerseniz birde bu yazımıza göz atın: http://www.borsanasiloynanir1.com/kisisel-basari-ve-para-kazanma-filmleri/

Açıkçası benim en sevdiğim filmlerde bunlardan canım sıkıldıkça bu filmleri izlemeye gayret gösteririm. Kişisel Blog sitemde yeni bir kategori oluştudum ve artık burada izlemekten zevk aldığım filmlerin tanıtımlarını yapacağım. Film önerileri kategorimi şimdiden takibim altına almanızı öneririm.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder