28 Aralık 2013 Cumartesi

Rusya’nın Facebook’u VK.com!

VK.com’u hepiniz bilirsiniz! Bilmeyenleriniz varsa, Rusya’nın Facebook’u desek yeterli olacaktır. Zaten bu nedenle Türkiye’deki erkeklerinde oldukça dikkatini çekmiştir. Eğer eşiniz veya sevgiliniz ile ilgili kafanızda soru işaretleri var veya bu adam bu kadar saat bilgisayar başında ne yapıyor diyorsanız kesinlikle VK.com üzerinde bir ismini veya fotoğrafını bir aratın. Eğer aradığınız kişi VK’da varsa! Ondan sonrasına ben karışmıyorum artık.

Bir ara ülkemizde yasaklanmıştı ve o zaman haber sitelerinin gündemine bir anda oturmuştu. Geçenlerde merak ettim ve bende VK üzerinde bir profil oluşturdum. Girdim baktım, siteyi inceledim. Gerçekten dedikleri kadar varmış, Rusya’nın Facebook’u Türk erkekleri için oldukça girilesi bir yer. Eğer sizinde VK hesabınız varsa üstteki linkten benimle arkadaş olabilirsiniz. Sitede hiç yabancılık çekerim diye düşünmeyin. Birebir Facebook’un eski altyapısını kullandığı için ezbere kullanabileceksiniz ve eminim ki; Türkiye’den bir çok erkek arkadaşınızı bu sitede bulacaksınız. Sitenin Facebook’tan tek farkı ise bu sefer listenizdeki bayan arkadaşlarınız RUS olacak!!!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder