12 Aralık 2013 Perşembe

Altay Bilgin Kimdir?

İlk yazımda artık kişisel bir blog sitesi istediğimi ve o sitenin de burası olduğunu belirtmiştim. İkinci yazımda da kısaca kendimden bahsetmek istiyorum. Altay Bilgin; şuan itibari ile 31 yaşındadır. 1983 senesinin soğuk bir kış gününde dünyaya geldim. Hani derler ya; “doğma büyüme İstanbulluyum” diye. İşte bende aynen öyleyim. İlk, orta ve lise öğretimimden sonra; İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler fakültesine gittim. Yüksek lisansımı İngiltere’de yaptım. Ardından tekrar İstanbul’a dönerek birçok banka ve aracı kurum bünyesinde kısa süreli hizmetler verdim. Ekonomi, finans ve borsa konularında birçok tez ve bilimsel araştırma yayınladım. Şu yanda gördüğünüz fotoğraf ise bendeniz yani Altay Bilgin.

Son 1 yıldır bir kurumda çalışmamakla beraber, evden bazı özel müşterilerime finansal danışmanlık vermekteyim. Ayrıca borsa piyasalarına yeni giriş yapacak olan yatırımcı adaylarının, özelliklede küçük sermayeli işlem yapacak yatırımcıları bilgilendirmek için yeni bir web sitesi kurdum. Bu web sitesi içerisindeki yayınlarımı; www.borsanasiloynanir1.com adresinden takip edebilirsiniz.

Son olarak Google Plus hesabımın hakkında sayfasında bilgi alabilir ve diğer sosyal medya hesaplarımı takip edebilirsiniz.

Ayrıca About me sitesinde özgeçmişim ve yazarlık yaptığım siteler hakkında bilgiler alabilirsiniz. Bakınız: http://about.me/altay_bilgin

Şimdilik bu kadar. Bu günden sonra blogumda daha farklı olaylar ve gelişmeleri paylaşmaya; ekonomi piyasalarındaki kişisel görüşlerimi aktarmaya ve kendi hayatımda olup bitenleri buraya yazmaya gayret edeceğim. Saygılar…

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder