14 Aralık 2013 Cumartesi

Altay Bilgin’i Sosyal Medyada Takip Edin!

Merhaba değerli okurlarım;

Kişisel blog sitemin ilk yazısını blog hakkında kısa bir açılışa, ikinci yazısını ise Altay Bilginin özgeçmişine ayırmıştım. Bu yazımda ise; benim yazılarımı okumak isteyen, sosyal medyada takip etmek isteyen okurlarım olduğunu düşünerek sosyal medya hesaplarımı paylaşacağım.

Öncelikle sosyal medyanın hayatımıza hızlı girişi ile birçok web sitesi üzerinden hesaplar açıldı ve kişiler siteleri daha ne işe yaradığını bilmeden paylaşımlar yapmaya başladı, ben öyle değilim sadece kendi amaçlarım ve sevdiğim siteleri kullanıyorum. Bu nedenle öyle her gördüğüm sitede hesap açmak yerine, amacını sevdiğim ve kullanmaktan zevk aldığım sosyal medya hesaplarını kullanıyorum. Sözü fazla uzatmadan kişisel hesaplarımı sizlerle paylaşayım, eklemek isterseniz buyurun.

Altay Bilgin Sosyal Medya Hesapları: 


Facebook: Sanırım en az kullandığım sosyal medya sitelerinin başında geliyor. Ancak internette Facebook artık nüfus cüzdanına döndü diyebilirim. Bu nedenle tabiî ki benimde Facebook hesabım var ama dediğim gibi çok fazla kullanmıyorum.

Altay Bilgin Facebook Hesabı


Twitter: Twitter dünyanın ilk mini blogu, gerçektende eğlenceli ve ciddi şekilde kullanıldığında oldukça faydalı. Ben özellikle ekonomi piyasalarındaki gelişmeleri, finans olaylarını ve önemli haberleri Twitter Hashtagleri üzerinden takip ederim. Ayrıca kafama estikçe video, resim ve kişisel blog sitelerimin paylaşımlarını da orada yaparım. Kısacası Twitter’da oldukça aktifim denilebilir. Takip etmek isteyenler için buyurun profilim.

Altay Bilgin Twitter Hesabı


Google Plus: Sanırım en çok kullandığım sosyal medya sitesi. Nedenini bilmiyorum ama ben gerek kullanım, gerekse uygulamaları olarak en çok google plus seviyorum. Sevme nedenlerimden biride henüz Türkiye’de twitter ve facebook kadar yayılmış olmaması olabilir. Eğer sizde google plus kullanıyor ve beni takip etmek isterseniz; aşağıdaki resmin üzerine tıklayınız.

Altay Bilgin Google Plus Hesabı


Linkedin: İş dünyasının en popüler ağı Linkedin üzerinde de kişisel hesabım bulunmakta. Genellikle daha önce çalıştığım firmalar ve yazarlık yaptığım web sitelerinin paylaşımları bulunuyor. Freelance olarak çalışmaya başladığımdan beri çok aktif olarak kullanmadığım bu profili takip etmek isteyenler aşağıdaki resmin üzerine tıklayarak profilime bağlanabilirler.

http://www.linkedin.com/pub/altay-bilgin/87/b50/76

 
AOL Lifestream: Belki de Türkiye’de hiç kullanılmayan hesapların başında gelmektedir. Ben kullanıyorum ancak çok sık değil. Bu sitede ne takipçim var, nede çok paylaşım yapıyorum. Ama nedense seviyorum ve arada bir girip inceliyorum Lifestream sitesini. Eğer sizde benim gibi Lifestream’de yalnızlık çekenlerdenseniz; buyurun kişisel hesabım.

Altay Bilgin AOL Lifesteram Hesabı


MySpace: Her ne kadar modası geçmiş gibi görünse de; Amerika’da hala çok sık kullanılan bir sosyal ağ. Benimde myspace hesabım var tabiî ki, aktif miyim diye sorarsanız çok fazla değil ancak takip etmek isterseniz buyurun kişisel myspace hesabım. Yazıyı yazarken dikkatimi çekti ne kadar sosyal medya bağımlısı bir toplum olduğumuz.

Altay Bilgin Myspace Hesabı


Düşünüyorum da, bundan 5 – 6 sene önce hepimiz birkaç basit sitede ve forumdaydık. Ondan öncesinde ise msn ve diğer benzeri sistemler içerisindeydik. Bakalım bundan 5 – 6 yıl sonra hangi sitelerde ve nasıl sosyal aktiviteler yapıyor olacağız. Yeni paylaşımlarımda görüşmek üzere…

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder