10 Aralık 2013 Salı

Kişisel Blog – Kişisel Yazılar – Kişisel Görüşler!

Merhaba Blogger diyerek başlatmak istiyorum Kişisel Blog sayfamı.

Daha öncede hep web girişimlerim olmuş, farklı projelerde ve dergilerde editörlük yapmış; ancak hiç kendi adımla ve tamamen kendi görüşlerimin olduğu bir blog sitem olmamıştı. Hep özenirdim kendi ismini açarak blog tutan yazarlara, içeriklerini zevkle okurdum. Ve bugün bilgisayar karşısında boş bir şekilde gezinirken “evet niye olmasın” dedim! Ve şuan görmüş olduğunu blogu açtım. Blogger üzerinden açtım çünkü gerek dünyada, gerekse ülkemizde en çok kullanılan kişisel blog sağlayıcısının blogger olduğunu biliyorum.

Bu blogu takip eden okurlar neler bulacak? 


Aslında çok fazla şey beklememek gerek. Çünkü isminden de anlaşıldığı gibi tamamen kişisel bir web sitesi burası. İşime sinirlendiğimde sinirimi dökmeye, bir mutluluğum olduğu gibi gelip buraya yazmak için açtım burayı, bir nevi web aleminin kendi yapısına uygun bir blog olmasını istiyorum. Kısa zamanda ilk olarak kendimle ilgili anlatmak istediklerimi bu siteye yazacağım. Ardından da hayata dair, kendim dünyamda olup biten her şeyi vakit buldukça bu siteye yazmak istiyorum. Belki de biraz kişisel yaklaşım olarak görülebilir bu düşünceler ancak, dediğim gibi burası Kişisel Blog! O yüzden burada bundan sonra okuyacağınız tüm yazılarda görüşlerde; KİŞİSEL!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder