14 Aralık 2013 Cumartesi

Altay Bilgin’in Günlükleri (Kişisel Blogları)

Altay Bilgin olarak kişisel blog sitemi blogger üzerinden açtım. Bunu ilkyazımda sizlere aktarmıştım. Ancak sosyal medya dünyasının özellikle 2012 senesinde moda olmaya başlayan ve hemen herkesin beğendiklerini, içinden gelenleri paylaştıkları mini blog sevdasına bende kapıldım. Hayatının %60'lık bir bölümünü internet başında araştırma yaparak geçiren birinin, kişisel blogları ve sosyal ağları aktif kullanması kadar normal birşey olamaz diye düşünüyorum. Bu yazımda sizlerle tuttuğum web günlerimi, kişisel mini bloglarımı paylaşacağım. Eğer sizde mini blog kullanıyorsanız hesaplarımı takip edebilirsiniz.



Altay Bilgin’in Web Günlükleri: 


Tumblr: Sanırım dünyada bloglama diye bir terim getirdi. Klasik blogger, wordpress gibi bloglardan çok ayrı. Bence tumblr, twitter ve blogger’ın birleşimi. İkisinde de yaptığın şeyleri burada yapabiliyorsun. Ayrıca sosyal imleme sitesi olarak kullanabiliyorsun. Bu nedenle tüm dünyada ve ülkemizde eş zamanlı olarak çok sevildi. Benimde bir tumblr hesabım var, kendi ismimle kullanıyorum orayı, sizinle de paylaşmak istedim. Takip etmek isteyenler için; http://altaybilgin.tumblr.com/

Over Blog: Bu site ise bence sosyal medyanın geldiği boyutun en üst seviyesi. Artık o kadar çok sosyal medya hesabımız oldu ki; biz bile ne yaptığımızı bilemiyoruz. Nerede ne paylaştık, en son hangi hesabımıza girdik unutuyoruz. İşte over blog; hem kişisel web günlüğü olarak hem de diğer sosyal medya hesaplarını bağlayarak nerede ne yaptığını tek bir ekran üzerinden görebilmek adına, nefis bir sosyal ağ. Ben çok seviyorum. Henüz ülkemizden çok fazla kullanıcısı yok, belki de bu nedenle severek kullanıyorum. Takip etmek isteyenler için; http://altaybilgin.over-blog.com/

Bunların dışında bilimsel araştırma ve makalelerimi yazdığım sitelerde bulunmakta. Ayrıca konuk yazar olarak yayınlarımı yayınladığım İngilizcede (guest articles) olarak deyimleşen sitelerde bulunmaktadır. Bunları da ilerleyen yazılarımda siz değerli okurlarımla paylaşacağım. Güzel ve kazançlı günler dilerim…

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder