14 Aralık 2013 Cumartesi

Altay Bilgin’in Konuk Yazarlıkları (Guest Articles)

Merhaba değerli okurlarım; kişisel blog sitemde kendim hakkında bilgiler vermeye devam ediyorum. Bu aşama biraz sıkıcı olabilir ancak; kendimi okurlarıma ve oluşturmak istediğim sabit takipçi kitlesine en iyi, en saydam şekilde anlatmak istiyorum. Bu nedenle yazımda konuk yazarlık yaptığım web sitelerinin tanıtımını yapacağım. Öncelikle Altay Bilgin hayatının büyük bir kısmını bilgisayar başında; ekonomi piyasalarını takip ederek ve sürekli araştırma yaparak geçirmektedir. Oluşturduğum müşteri portfoyünü geliştirmek, kişisel gelişim sağlamak için sürekli yeni kaynakları incelemekteyim. Aldığım eğitim ve yaptığım araştırmalarım sonucu oluşan bilgi dağarcığımı; başta borsa olmak üzere diğer ekonomi piyasalarında yaptığım işlemlerle birleştirerek kazandığım tecrübeleri; bu tarz sitelerde okurlara ve alanında meraklı kişilere fayda sağlama gayesiyle kağıda dökmekteyim.

Konuk Yazarlık (Guest Aricles) Nedir?

Öncelikle konuk yazarlık hakkında bilgisi olmayanlar için kısa bir açıklama yapayım; İngilizcede guest articles olarak deyimleşen bir sistem. Bu sitelerde alanınızda uzman olduğunuz konular hakkında makalelerinizi yayınlayarak; inandığınız, güvendiğiniz bilgileri ve savunduğunuz düşünceleri büyük portal siteleri sayesinde binlerce, on binlerce kişiye tanıtabiliyorsunuz. Ülkemizde anlattığım bu sistem henüz oturmamış olsa da; Hürriyet yazar cafe ve Milliyet blog konuk yazarlıkları alanında iyi bir yöntem.

Ben henüz iki sitede de konuk yazarlık yapmıyorum, ama kısa süre içerisinde ülkemizdeki takipçilere de uzmanı olduğum alanlar hakkında yazılarımı okutmak adına üye olup makale yazmayı düşünüyorum. Şuan için daha çok İngilizce dev portallar da konuk yazarlık yapıyorum. Yazdığım konular ise genellikle kişisel uzmanlık alanım ve geçim kaynağım olan ekonomi, borsa ve diğer finans konuları üzerine olmakta. Bu sitelerde yayınladığım makalelerimi okumak ve düşüncelerinizi benimle paylaşmanız için size yazdığım sitelerin linklerini veriyorum.

Altay Bilgin'in Makalelerinin Yayınlandığı Portallar:
Sizde yukarıdaki adreslerden beğendiğinize kısa bir üyelik işlemi ve aktivasyonla üye olabilir ve makalelerinizi yayınlayabilirsiniz. Alanında dünyanın en büyük guest article sitelerinden olan bu siteler makalelerinizi on binlerce kişiye okutmak için çok büyük bir şanstır. Eğer yukarıda yazarlık yaptığım sitelerde sizinde hesabınız varsa, lütfen profillerinizden beni takip edin ve iletişime geçin. Bende sizlerin yayınladığı makaleleri okumaktan zevk duyarım.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder