16 Aralık 2013 Pazartesi

Güncel Tuttuğum Web Günlüklerim


Merhaba blogger okuyucuları, kişisel blog sitemde kendim hakkımda bilgiler vermeye devam ediyorum. Hayatımın büyük bir kısmı borsa ve ekonomi üzerine geçse de, elimden geldiğince bu stres dolu dünyadan uzakta yaşamaya çalışıyorum. İş olarak gördüğüm ve içerisinde borsa yatırımcılarına ve piyasaya yeni giriş yapacak olan yatırımcı adaylarına bilgiler verdiğim vermekte olduğum tek web adresi borsanasıloynanır1 sitesidir. Bu site içerisinde yazdığım makaleleri okumak için; http://www.borsanasiloynanir1.com/author/altaybilgin/ linkini düzenli olarak takip edebilir veya feed eklentisi ile yayınlarıma abone olabilirsiniz. Bu noktada borsacılara ciddi fayda sağlayacak yayınlar yazdığımı düşünüyorum.

Belirli bir süre sonra yazmak alışkanlık haline geliyor ve ister istemez birçok farklı konuda yazarlık yapıyorsunuz. Daha önceki sizlerle paylaştığım konuk yazarlık (guest articles) başlıklı yazımda; makalelerimin yayınlandığı güncel portalların adresini vermiştim. Bugün ise sizlere ülkemizin farklı web siteleri üzerinden oluşturduğum ve düzenli paylaşım yaptığım sitelerin adreslerini vereceğim. Bu bloglar ne ekonomi, ne borsa nede başka bir şeyle alakalı. Bunlar tamamen Altay Bilgin’in kişisel dünyası içerisinde yer alan bilgileri barındırmakta. Yani okumak sıkıcı olabilir. Bilmiyorum belki zevklide olabilir. Ancak ben gerek kafamı dağıtmak, gerekse bundan 20 – 30 yıl sonra okuyup duygulanmak adına bu blog sitelerine düzenli olarak içerik girmeye devam ediyorum.

Sözü fazla uzattım farkındayım o yüzden direk yazdığım blogların listesini veriyorum; 

Evet, arkadaşlar şimdilik güncel olarak tuttuğum web günlüklerim bunlar. Bu sitelerde çok fazla ciddi yazıdan ziyade daha çok kişisel, hobisel paylaşımlar yapıyorum ve benim gibi olan kişileri elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum. Eğer sizinde yukarıdaki web günlüklerinde hesabınız varsa; sizde beni takip edebilirsiniz. Takiplere en kısa sürede dönüş yapacağım. Saygılar…

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder