18 Aralık 2013 Çarşamba

Soru Cevap Siteleri ve Faydaları

Merhaba. Soru cevap siteleri canım sıkıldığında ve sosyal medya hesaplarımdan biraz uzaklaşmak istediğimizde ilk yardımıma koşan platformlar. Bu siteler sayesinde hem kafama takılan sorunları rahatlıkla çözümleyebiliyorum, hem de fikir alışverişinde bulunmam gerektiği konular hakkında uzmanlarından fikirler alabiliyorum. Bu sitelerin bana katkısı, tabi uzmanı olduğum konular hakkında yapılmış sorulara da kişisel cevaplar vererek insanlara yardımcı olduğumu düşünüyorum. Bu anlamda düşünüldüğünde soru cevap siteleri iki yönlü sistemler olarak görüyorum ve severek kullanıyorum. Ancak ülkemizde bu tarz siteleri çok fazla ciddiye almayan ve kendilerini tamamen sosyal medyaya adamış kişiler nedeniyle bu tarz sitelerin hak ettikleri yerlere gelemediklerini düşünüyorum. Altay Bilgin olarak sizleri bu yazı vasıtası ile bu tarz sitelere üye olmaya ve bilgilerinizi bu platformlarda paylaşmaya çağırıyorum.

Kişisel olarak şuan için üye olduğum iki adet soru cevap sitesi bulunmakta. İnşallah ülkemizde bu tarz projeler çoğalır ve var olanlar daha verimli şekilde kullanılmaya başlanır. Soru cevap sitelerine üye olan okurlarımın olduğunu düşündüğüm için hesap adreslerimi yazının altında sizlerle paylaşıyorum.

Soru Cevap Siteleri Üzerindeki Hesaplarım:

Sizde yukarıdaki iki siteye üyeyseniz, beni takip edebilir, sorularınızı bana yollayabilirsiniz. Şimdilik bu kadar esen kalın.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder