4 Nisan 2014 Cuma

NUH: Büyük Tufan Filmi 2014 Değerlendirme, Yorum, Fragman İzle


Vizyona dün giren bu büyük yapıta koşarak gittim resmen. Çünkü uzun zamandır böyle cesaretle çekilmiş bir yapıt göremiyordum vizyonda. Dini unsurları ele almak, bunları seyircinin beğenisine sunmak her babayiğidin harcı değildir. Ve sonunda bir yönetmen müthiş bir kadro ve bütçeyle böylesine cesaret isteyen bir konuyu beyaz perdeye taşıyordu. Aklımda acaba gerçekten kutsal kitabımız Kur'an-ı Kerim’de yazıldığı gibi bir filmi yoksa; çok daha yüzeysel bir anlatım mı sorusu vardı! Ve Heyecanla Beklediğim NUH: Büyük Tufan filmi başlamıştı, tüm dikkatimle filmi izlemeye başladım.

NUH: Büyük Tufan 2014 Filmi Değerlendirmesi ve Yorumu: 


Öncelikle şunu belirtmeliyim ki; filmi izleyeli 24 saat geçmesine rağmen hala etkisinden çıkamadım. Bunda konunun dinimizle alakalı olmasının ve konunun birebir Kur'an-ı Kerim’de anlatıldığı gibi olmasının etkisinin büyük olduğunu düşünüyorum. Ancak filmi bu kadar beğenmemdeki tek neden konusu değil tabiî ki. Gerek yönetimi, gerek filme harcanan bütçe, gerek olan dışı sahnelerin çekimlerinde kaliteli ve gerçekçilik, oyunların profesyonelliği ve dahası…

Sonuç olarak NUH Peygamberin hayatı ve azgınlığa uğrayan kavmini tekrardan Yaradan yoluna sokma çabaları muazzam bir şekilde anlatılmış. Normalde konusunu ve sonucu bildiğim filmleri izlemeyi pek sevmeyen biri olarak; bu filmi etkisinden uzun bir süre çıkamayacağım gibi görünüyor. Ve vizyondan düşmeden bir daha gitmeyi düşünüyorum.


NUH: Büyük Tufan 2014 Filmi Kadrosu: 

  • Yönetmen: Darren Aronofsky 
  • Başrol: Russell Crowe, Jennifer Connelly 
  • Yardımcı Oyuncular: Emma Watson, Douglas Booth, Logan Lerman, Ray Winstone, Anthony Hopkins, Nick Nolte 
  • Yapımcı: Scott Franklin 
  • Bütçe Sorumlusu: Ari Handel 

NUH: Büyük Tufan Filmi Fragranı Aşağıdadır:



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder