11 Haziran 2014 Çarşamba

Da Vinci’yi Bırakın Kendi Şifrenize Bakın Kitabı - Ziya Baran

Merhaba arkadaşlar bugün kişisel gelişim konusunda oldukça yararlı bir kitap önereceğim sizlere. Ancak kitabın anlatımına geçmeden önce ilk olarak yazarından biraz bahsetmek istiyorum. Ziya Baran ismini ilk defa bundan iki sene önce katıldığım Kitap Şenliği’nde konuşmacı olarak tanımıştım. O zamanki sunumundan oldukça etkilenmiştim. Sunumun videosunu buradan izleyebilirsiniz. Ek olarak yazar hakkında detaylı bilgi almak için kendi web sitesini buradan ziyaret edebilirsiniz.

Ziya Baran’ın 2 yıl önceki sunumunu oldukça beğenmiştim. Ancak kendisinin kişisel gelişim konusunda kitapları olduğunu bilmiyordum. Geçtiğimiz gün kitapçıda gezinirken kapağı ve ismi çok dikkatimi çeken bir kitap oldu.


İsmi: Da Vinci’yi Bırakın Kendi Şifrenizi Bakın! 

Kitabı elime aldım, kapak tasarımı oldukça güzel ve aynı kitabın ismi gibi çarpıcı; hemen arka kapağını incelemeye aldım.

Da Vinci’yi Bırakın Kendi Şifrenize Bakın kitabının arka kapağında aynen şunlar yazmakta; 

“Herkes her şeyi başaramaz. Ancak hepimizin içinde ulaşılabilir uzaklıkta, bizi mükemmele götürecek uyumlu, mantıklı ve özel yolların bulunduğunu farklı güç bölgeleri vardır.  
İşte bu kitapta, bir taraftan güçlü yanlarınızı fark edip ona göre davranacak, diğer taraftan da zayıf yanlarınızın bilincine varıp tedbir alacaksınız. Böylece çok daha başarılı ve dengeli bir yaşamın yollarını keşfedeceksiniz.” 

Da Vinci'yi Bırakın Kendi Şifrenize Bakın kitabı hakkında kişisel yorumlarım;

Eğer kişisel gelişim konusunda bilginiz fazla ise kitabı tavsiye etmem. Yani daha önce 3 – 5 farklı yazardan kişisel gelişim üzerine kitaplar okuduysanız ve mevcut seminerlere gittiyseniz kitabı çok fazla beğeneceğinizi tahmin etmiyorum. Ancak yaşınız 18 ila 25’li yaşlarda ve kişisel gelişim konusunda kendinizi yeni yeni eğitmeye başlıyorsanız kesinlikle bu kitabı alın ve okuyun. Özellikle genç yaşlarda kişinin hayatına yön vereceği kararları almasında oldukça iyi destek verebilecek bir kitap.

Vaktim oldukça okumaya çalışıyorum ve vaktim oldukça kişisel blog sitemin kitap önerileri kategorisinde okuduklarımı sizlerle paylaşmaya çalışıyorum. Yakında bir çok farklı tür kitap tanıtımı yapacağım. Herkese iyi okumalar...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder